söndag 12 januari 2014

Söndag

Den där traditionella söndagen.
En ny vecka som väntar.

Till veckan ska både WPP och POY vara inne dessutom.
Allt går fort.

Några möten, några födelsedagar.

Sådär rullar det på såklart.

Bilden till det här inlägget tog jag för länge sedan i Makedonien.
Jag har varit mycket i Makedonien.
Det är filmtid när den här togs och det skulle framkallas på rummet, eller nere på snabblabbet i gamla stan i Skopje.
Jag tror faktiskt jag precis varit och hämtat film när jag tog den här bilden.
Väntar på taxi.
Här är mannen innan mig i kön.
Tillbaka till hotellet och sända hem.

Jag tycker att Christian Andersson skriver bra om tidningen trovärdighet här.

Någon måste hjälpa mig uppdatera, men jag skriver det här så jag kommer ihåg det.

Ha en fin söndagskväll!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden