torsdag 2 januari 2014

Nytt år!


Det här med att det är ett nytt år kan väl knappast ha passerat för dig va?
Nya projekt, nya målsättningar sätts upp.
Jag börjar jobba på söndag igen och är fortfarande i en liten bubbla på något sätt.

 Jag drömmer att jag inreder ett nytt kontor, det är riktigt fint.
Utsikt över havet, flipperspel och tänkarsoffa ingår.
Budgeten för inredning tycks vara helt fri.
Jag vaknar glad.

Jag blir också glad att se att Åsa Sjöström blivit utnämnd till årets fotograf 2014. 
Men så snabbt, bara efter 2 dagar.
Läs mer här.
Grattis, grattis Åsa.

Glad av att Jens Dresling listar min och Jonas Lindkvist workshop som något riktigt roligt från året.

Jag ser en liten film om Anders Petersen.
Du ser den här.

Jag får ett fint mail av Peter Claesson, han är bra.
Alltid.

Blir lite trött av ett mail från en kvinna som kritiserar vår bildbilaga.
Nu har jag inte särskilt mycket med den att göra, men ändå.
Vi hade glömt genus helt, fick jag veta.

Nu tar jag åtminstone nya tag inför 2014 och ser hur det ska gå det här året.


2 kommentarer:

Åsa Sjöström sa...

Tack Lasse!
Tur att kvinnor kan bli Årets Fotograf någonstans och så snabbt dessutom :)

Lars D sa...

Ja, det var riktigt roligt!
Grattis-grattis!

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden