fredag 24 januari 2014

Apple


Okej, det är lika bra jag erkänner direkt.
I torsdags kom "Journalisten" med posten och när jag tog upp den trillade det ut en "Gräv-seminarie" bilaga ur den och jag blev på något sätt irriterad direkt.
Bestämde mig för att såga det där arrangemanget.
Jag bara visste att det inte fanns någon fotograf med där eller något seminarium som handlar om bildjournalistik.
Innan jag plockat upp den har jag hunnit irritera mig.
Fel.
Tack.
Omslaget pryds av Joakim Roos bild och jag ser att den samme ska föreläsa hur han så fint under flera år grävt, hängt och fått ett förtroende hos romer i Göteborg.
Jag tar tillbaka allt.
Förlåt.

Bilden då?
Ja, den har egentligen inget med inget att göra.
Jag som dessutom har svårt för just jubelbilder.
Här har LB07 vunnit över LdB i Skånecupen dock.

Vi hade en fin frukost i morse och fina Emil Malmborg visade bilder och Daniel Ekbladh hade fixat frukosten.
De där träffarna känns finare och finare.
Snacket och skratten även om dom kallade mig "nörd".
Eller tack vare kanske.

Du kan gott ta dig en titt här tycker jag, gå in då och då.

Jag ser att apple fyller 30 år och John Stanmayer från VII berättar vad just apple betytt för honom.














När jag ändå är inne på VII så skickar jag med en liten film också, det funkar va?


Jag ser att Martin Parr kommer till Norge.
Spännande.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden