torsdag 23 augusti 2012

"After olympics depression"




Depressionen.
Den är svår för det är ju ingen riktig depression såklart. Någon som varit nere i det hålet och vänt skulle se det som ett hån.
Men ändå.
Niklas Larsson skriver fint om det här.

Det gäller att förbereda sig för det, att den kommer smygande på något sätt.
Ikväll har jag försökt styra upp det med ett höstprojekt. Det känns fint.

Annars sitter jag och väntar på Andreas Hillergren som hjälpt mig bygga en sladd som jag vill ha.
Han är bra på sånt.
Också.
Genomsnäll kille.

Bilden är tagen i Indien förresten.
Brottarskola.

Mitt lilla företag fick idag köpa en ny hårddisk åt mig, min dator var full.
Hur många såna lådor med orangegummi ska jag ha egentligen?
Har tankat över allt till den nya nu.
Känns lite bättre.

Imorgon har dom fredagsbön på jobbet. Jag missar den tyvärr.
Jag är ju ledig.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden